Faster Blossom Blogger Template



FasterBlossom adalah template blogger yang mudah dibina. Ia dioptimumkan untuk memuatkan cepat sambil mengekalkan rupa antithetikal untuk template. Ia adalah tema minimal yang menyediakan sebahagian besar bahagian dengan konteks minimum. Ia mudah dan baik untuk majalah dan blog.

Menu Mudah
Lebih cepat dibungkus dengan salah satu plugin menu yang direka dengan sempurna yang menjadikan pengguna mengemudi dengan mudah.

Widget Tersuai
Susun laman web anda seperti yang anda inginkan dengan widget yang disesuaikan, Dengan hanya beberapa klik anda boleh mengubah susun atur laman web setiap hari dan menghantar lebih banyak kandungan!

Warna Infinite
Lebih cepat membolehkan anda menyesuaikan warna. Tema ini direka untuk mempertimbangkan keperluan penyesuaian warna pengguna.

Penyesuaian Warna
Di Lebih Cepat, anda boleh memilih warna unik anda dan menjadikan kedudukan blog anda. Sangat mudah untuk menukar warna, hanya pergi ke menyesuaikan dan memilih yang paling anda sukai!

Header Customizable
Muat naik logo anda sendiri dengan menekan butang. Sokongan penuh untuk logo berasaskan teks untuk mereka yang baru bermula.

Penomboran
Lebih cepat datang dengan skrip penomboran yang dibuat dengan sempurna yang berfungsi dengan sempurna di atas semua halaman dan membolehkan pengguna menavigasi dengan mudah dari satu halaman ke halaman lain.

Responsif Mudah Alih
Tema ini adalah responsif mudah alih, bermakna laman web anda akan dioptimumkan dengan sempurna untuk setiap pelayar, peranti, dan saiz skrin.

Perkongsian Sosial
Tema mini sepenuhnya dioptimumkan untuk widget berkongsi sosial, ia menggunakan JavaScript yang dioptimumkan untuk berkongsi kandungan di media sosial.

Related Posts:

Disqus Comments
© 2017 Anoa™ - Template Created by goomsite - Proudly powered by Blogger